لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی
جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ق.ظ

اخذ قطعی مالیات از فروشگاه اینترنتی

اخذ قطعی مالیات از فروشگاه اینترنتی

راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی در سال ها اخیر بسیار رواج پیدا کرده و افراد زیادی از طریق طراحی فروشگاه اینترنتی ، کسب و کار خود را به صورت آنلاین آغاز کردند. اما آیا پرداخت مالیات، شامل فروشگاه های اینترنتی نیز می شود یا خیر؟ این سوالی است که مدتی ذهن صاحبان کسب و کارهای اینترنتی را به خود مشغول کرده است. در جواب این سوال باید گفت بله، اخذ مالیات از فروشگاه های اینترنتی کاملا قطعی است. بر مبنای قانون، تمام افرد حقوقی باید مبلغی از درآمد خود را به عنوان مالیات به اداره دارایی کشور پرداخت نمایند. در هفته اخیر خبری مبتنی بر این موضوع در رسانه های رسمی اعلام شد که با عکس العمل صاحبان فروشگاه های اینترنتی و انجمن کسب و کار آنلاین مواجه شد.

از زمانی که طراحی فروشگاه اینترنتی رواج پیدا کرده است بسیاری از  صاحبان  فروشگاه های محلی بر این باورند که این فروشگاه ای اینترنتی موجب کاهش فروش آنها شده اند به ویژه در بازار کالاهای دیجیتال و موبایل. بر اساس قوانین مرکز دارایی، فروشگاه های اینترنتی باید از زمان دریافت نماد الکترونیک، مالیات خود را پرداخت نمایند. این امر موجب شد تا انجمن کسب و کارهای اینترنتی با ارسال نامه ای خطاب به مرکز تجارت الکترونیک، اعتراض خود را اعلام نماید. اخذ مالیات از فروشگاه های اینترنتی بر مبنای درآمد کسب شده توسط این فروشگاه ها است و هر فروشگاه اینترنتی باید به تناسب درآمد کسب شده به پرداخت مالیات بپردازد. اما متاسفانه برخی از فروشگاه های اینترنتی که دارای درآمد بسیار بالایی نیز هستند، از پرداخت مالیات سرباز می زنند.

با توجه به اخذ مالیات بر مبنای دریافت نماد اعتماد الکترونیک، برخی از فروشگاه های اینترنتی اعلام کردند که در این صورت از ای نماد استفاده نخواهند کرد. در جواب به این واکنش، مقام مسئولی در مرکز تجارت الکترونیک اعلام کرد که مرکز دارایی برای گرفتن مالیات توجهی به این مرکز مراجعه نمی کند و مستقیما از فروشگاه اینترنتی مالیات را اخذ می کند از این رو عدم دریافت ای نماد نه تنها مانع پرداخت مالیات نمی شود بلکه موجب بی اعتمادی و مشکلات عدیده دیگری برای فروشگاه های اینترنتی خواهد شد.

در پاسخ به مرکز تجارت الکترونیک، رضا الفت نسب که دارای سمت دبیر انجمن صنفی در انجمن کسب و کارهای اینترنتی است اعلام کرد که این انجمن به هیچ وجه با قوانین ای نماد مخالفت ندارد و در هر شرایطی از قوانین ای نماد پیروی می کند. وی در ادامه اعلام کرد که دلیل مخالفت این انجمن پرداخت مالیات نبوده است بلکه این انجمن به نحوه محاسبه مالیات برای فروشگاه اینترنتی اعتراض دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی