لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی

روش های طراحی فروشگاه اینترنتی بر مبنای نیاز کاربر

هنگامی که طراحی سایت انجام می دهید و آن را اجرا میکنید، میخواهید از تمامی ابزار های برجسته برای جذب کاربر بیشتر استفاده کنید. ممکن است که کاربران برای آنچه که شما در طراحی فروشگاه اینترنتی خود آماده کرده اید وارد وب سایت شما نشوند. ممکن است که شما آنچه در سایت خود قرار داده اید از نظر شما درست باشد ولی از نظر کاربران برای جلب توجه باشد .

در طراحی فروشگاه اینترنتی خود ، موارد مهم از نظر کاربر را رعایت کنید ، بهترین راه جمع آوری اطلاعات درباره اینکه چه چیزی برای افراد وب سایت شما مهم و مناسب است را از خودشان سوال کنید.

 روش دیگر و پرکاربرد ایجاد یک تالار گفتگو است که میتوانید نظرات کاربران را درباره مطالب و یا کیفت سایتو یا دریافت پاسخی از مشتری باشند گرفت.

طراحی فروشگاه اینترنتی بر مبنای نیاز کاربران

  • درخواست از طریق پرسش نامه 

شما میتوانید پرسش نامه ای طراحی کنید تا اطلاعاتی از نظر کاربران، در رابطه با میزان رضایت مندی از طراحی فروشگاه اینترنتی شما بدست بیاورید که میتواند مفید باشد . شما میتوانید به افرادی که وارد سایت میشوند فرم نظر سنجی بدهید که به سوالات شما پاسخ بدهند یا حتی میتوانید برای پر کردن پپرسش نامه پاداش بگذارید تا کاربر آنها را پر کند با اینکارشما اطلاعات کاربران را در اختیار دارید و می توانید برای هدف بازاریابی اینترنتی از آن استفاده کنید.

  • ایجاد تالار گفتگو

یک تالار گفتگو در طراحی فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید و بگذاید تا کاربران آزادانه نظرات خود را ارایه دهند ، با این کار شما میتوانید بفهمید که کاربران در مورد محصولات شما چه نظری دارند و یا مشکلات آن محصول چیست نظرات منفی را خوانده و به آنان پاسخ دهید و معایب را بر طرف کنید .

  • ایجاد ارتباط با شبکه های اجتماعی دیگر

صفحات اجتماعی بیشترین طرفدار را دارند شما می توانید با عضویت در این صفحات فعالیت کنید و لینک طراحی فروشگاه اینترنتی خود را قرار دهید اینگونه بازدید از سایت شما بالا می رود و می توانید ازطریق پرسش نامه اطلاعات مفیدی برای سایت خود کسب کنید. 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی