لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی
جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۵۰ ق.ظ

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی چیست؟

یک فروشگاه اینترنتی (بازار تجارت الکترونیک آنلاین) یک نوع سایت تجارت الکترونیک است که محصولات و خدمات آن توسط اشخاص ثالث متعدد ارائه می شود و معاملات آنها توسط اپراتور فروشگاه اینترنتی پردازش می شود. فروشگاه اینترنتی نوع اصلی و اولیه تجارت الکترونیکی چند کاناله است. و طراحی فروشگاه اینترنتی پیاده سازی این هدف است.

در فروشگاه اینترنتی، معاملات مصرف کننده توسط اپراتور فروشگاه اینترنتی پردازش می شود و سپس توسط شرکت های خرده فروشی و یا عمده فروشی ها ارسال و تکمیل می شود. سایر قابلیت های فروشگاه اینترنتی می تواند شامل قابلیت مزایده، کاتالوگ ها، تبلیغات نیازمندی، تبادل تجارت و همچنین قابلیت هایی مانند RFQ، RFI و یا RFP باشد.

به طور کلی، به دلیل اینکه فروشگاه اینترنتی محصولات خود را از عرضه کنندگان گسترده ای تهیه و جمع آوری می کند، در نتیجه دایره انتخاب ها وسیع تر، دسترسی بیشتر و قیمت ها نسبت به فروشگاه های خرده فروشی آنلاین که فقط دارای یک عرضه کننده هستند رقابتی تر است.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

از سال 2014، فروشگاه اینترنتی بیشتر شده است و به دنبال آن سازمان یافته تر نیز شده اند. برخی از فروشگاه های اینترنتی دارای طیف کلی از محصولات هستند و در واقع تقریبا تامین کننده تمام نیازهای مشتری هستند اما در مقابل بعضی از انواع فروشگاه اینترنتی فقط دارای محصولات خاصی هستند و تنها می توانند بخش خاصی از نیاز مشتری را تامین کنند. به طور کلی نه تنها پلت فرم فروش آنلاین بلکه رابط کاربری مشتری و تجربه کاربران نیز مسئله است. افراد غالبا تمایل به عضویت در فروشگاه اینترنتی را دارند که سازمان یافته باشد و دسترسی به محصولات آن آسانتر باشد.

برخی از نمونه های موفق فروشگاه اینترنتی عبارتند از؛ آمازون، علی بابا، eBay،  etsy،  Flipkart، Rakuten و Snapdeal.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی