لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی

کارت لویالتی

طرح های وفاداری مشتری یک راه موثر برای بهبود سطح مشتری مداری کسب و کار می باشد. هزینه های بالای کسب مشتری جدید در مقایسه با حفظ مشتریان فعلی اهمیت حفظ مشتری را بیش از پیش نشان می دهد.

در این بازار رقابتی که مشتریان به راحتی از یک کسب و کار به رقبای آنها نقل مکان می کنند ایجاد سیستم های لویالتی و وفاداری حیاتی می باشد.

برای نگه داشتن مشتریان تنها راضی نگه داشتن آنها کافی نیست بلکه بایستی یک چیزی اضافه بر آن به مشتریان بدهید تا در رقابت با دیگر کسب و کارها موفق به حفظ مشتری شوید.

کارت وفاداری

اولین قدم برای وفاداری مشتری

برای افزایش وفاداری اولین قدم شناخت مشتری و رفتار آن است. یک طرح وفاداری می تواند برای تشویق و ایجاد لذت در مشتریان و ایجاد ارزش افزوده بسیار موثر باشد.

مزایای استفاده از طرح های وفاداری و لویالتی

طرح های لویالتی به شما اجازه می دهند تا به بهترین شکل ممکن بر مشتریان خود تمرکز پیدا کنید و سطح رضایت مشتریان را افزایش دهید. مشتریان وفادار خرید بیشتری می کنند و مبالغ خرید آنها نیز در هر خرید بیشتر خواهد بود که این باعث افزایش Cash flow خواهد شد. با افزایش وفاداری، شما می توانید سودآوری را افزایش دهید و طول عمر حضور مشتریان را نیز افزایش دهید.

مشتریان وفادار همچنین بهترین مدافعان و حامیان کسب و کار شما خواهند بود. مشتریان وفادار شما را بیشتر از دیگران به دوستان و خانواده های خود معرفی می کنند.

پیاده سازی طرح وفاداری مناسب

مشتریان از طرح های وفاداری و لویالتی استفاده می کنند چون می دانند با فعالیت در آن پاداش دریافت می کنند. بنابراین طرح پیشنهادی شما بایستی به مشتریان به وظوح نشان دهد که چه پاداش هایی در نظر دارد. البته این طرح بایستی با سود شما هماهنگ باشد.

به یاد داشته باشید که شما در حال تلاش برای پاداش دادن به مشتریان برای رفتار در راهی است که شما می خواهید. تمرکز بر روی اهداف خاص و از پیش تعیین شده. به عنوان مثال، هدف کسب و کار شما تکرار بیشتر حضور مشتریان یا افزایش خرید مشتریان در هر حضور است.

پاداش های شما به مشتریان وفادار می تواند از تخفیف های ثابت تا جوایزی از محصولات خاص و یا سایر جوایز  متفاوت باشد.به طور مثال یک آرایشگر می تواند یک برنامه ساده ایجاد کند که به ازای هر 10 بار حضور مشتری یک بار رایگان آرایش شود. یک شرکت پست ممکن است یک تخفیف برای سفارشات عمده در نظر بگیرد.

مهم ترین بخش طرح وفاداری

مهم ترین بخش طرح لویالتی ساده بودن آن است و همچنین پاداش ها بایستی جذاب و قابل دسترس باشند. اگر مشتریان با صرف مقدار زیادی تنها یک هدیه کوچک دریافت کنند در واقع یک توهین به مشتریان می باشد. در مقابل بایستی به این نکته توجه داشته باشید که این هزینه برای شما منطقی و قابل پرداخت باشد.

بیایید مشتریانتان را بیشتر و بهتر بشناسید

از اطلاعاتی که سیستم های لویالتی در اختیار شما قرار می دهند می توانید به شناخت درست و دقیقی از رفتار مشتریانتان برسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی