لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی

مدیریت کلان فن آوری اطلاعات و ارتباطات فرهنگی مذهبی mic
مشهد  و قم به عنوان  کلان شهر کشور سالانه پذیرای خیل عظیمی از زائران حرم دوست می باشد و از دیر باز تا کنون،با میزبانی از زائران و گردشگران از ادیان و فرق گوناگون، به نحوی که این حضور موجب گشته تا در معادلات جهانی شهر مشهد را به عنوان اولین کلان شهر مذهبی دنیا به حساب آورند در همین خصوص راه کارهای جهت راه اندازی و سهولت خرید های فرهنگی به این کلان شهر و سهولت در دسترسی زائران به مکان های متبرکه و ساماندهی آنان یکی از دغدغه های مسئولان  می باشد.
راهکارهای زیر در دو بستر ارائه می شوند که بعنوان اهداف اولیه و ثانویه میباشد:
الف- راهکارهای کلان و مدیریتی
ب- ارائه طرح خرید ایرانی و اسلامی و مذهبی  وفرهنگی

تبیین طرح:

با راه اندازی پرتال هوشمند فرهنگی مذهبی و سخت افزار های (شامل:1- کارت هوشمند2- پوزها3- وب سایت و رزرواسیون 4- نرم افزار های موبایلی مربوطه5- نرم افزار و سرور بانکی کارتهای هوشمند فرهنگی) 
زمینه برای ایجاد اشتغال ومدیریت سیستمی  صنعت فرهنگی مذهبی فراهم می‌شود ،وهمچنین هماهنگی بین عرضه های زیارتی و تقاضاها سطح کشور برقرار وامکان مدیریت کلان شهری و گردشگری مذهبی,فرهنگی و برنامه ریزیهای مدیریتی ، تسهیل و امکان سنجی ورود گردشگری مذهبی,فرهنگی و مدیریت بهتر مکانهای فرهنگی,مذهبی علی الخصوص سایر شهرستانه میسر می گردد. بعلاوه با ایجاد این طرح، زیر ساخت های سیستمی اقتصادی و مذهبی،فرهنگی، صنایع دستی و....ایجاد می گردد.
و نیززمینه برای ایجاد خریدی فرهنگی ،ارزان و با معنویت برای زائران مشهد مقدس فراهم میگردد. تا گام موثر در توسعه این صنعت بزرگ برداشته شود. 

ویژگی ها

ویژگی های طرح (کارت هوشمند فرهنگی مذهبی)
•  دارا بودن مشارکت مردمی حقیقی و حقوقی نظیر انجمن ها، تشکل ها، صنوف، اتحادیه ها، بسیج و شهرداری ها و...
•  برون گرا و مردمی بودن
•  بهره وری و استفاده از تجارب و تخصص داخلی و بومی
•  دانش بنیان بودن طرح
•  عدم توقف طرح در صورت تحریم ها
•  گسترش مناسبات بانکی و اعتباری در صنعت فرهنگی و مذهبی

اهداف کلی▪1-  حمایت از بخش خصوصی▪2-  کمک به فرهنگ و نظام گردشگری مذهبی▪3-  اشتغالزایی▪4-  شناسایی و مستند سازی بخش های فرهنگی مذهبی▪5-  استفاده از پتانسیل موجود در صنعت گردشگری مذهبی▪6-      توسعه اقتصاد فرهنگی و مذهبی استان ▪7-  توسعه فرهنگی  و مذهبی
http://d20.ir/Upload/c88aa60f/1127ee32/3بنر.jpg

http://d20.ir/Upload/c88aa60f/1127ee32/21 (3).jpg
http://d20.ir/Upload/c88aa60f/1127ee32/irangardi25-2.jpg



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی