لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی

نرم افزار لویالتی سرمایه(سیستم وفاداری مشتریان (وفا کارت))

کارتهای وفاداری (لویالتی کارت) رایج ترین شکل استفاده از برنامه های وفاداری در سرتاسر دنیا را در برمیگیرند. برخی مشتریان:بانک ها و موسسات مالی اعتباری/خطوط هوایی/شرکت های بیمه/شرکت های کارگزاری بورس/شرکت های لیزینگ/شرکت های خودروسازی/صنایع غذایی
برخی از مخاطبان اصلی جهت راه اندازی باشگاه اعضا و مشتریان عبارتند از :
• بانک ها و موسسات مالی اعتباری
• شرکت های بیمه
• شرکت های کارگزاری بورس
• شرکت های لیزینگ
• شرکت های خودروسازی
• شرکت های صنایع غذایی
• شرکت های لوازم خانگی
• شرکت های مواد شوینده و پاک کننده ، لوازم آرایشی و بهداشتی
• مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی ، پزشکی ، دنداپزشکی و...
• شرکت های تولید کننده و واردکننده پوشاک ، ساعت ، جواهر و زیور آلات و...
• فروشگاه های زنجیره ای 
• رستوران ها، فست فود ها و...
• هتل ها ، مراکز خدمات مسافرتی و گردشگری ، خطوط هوایی
• مراکز خرید و مجتمع های تجاری
• موسسات و مراکز آموزشی ، دانشگاه ها ، مراکز آموزش عالی و...
• انجمن های صنفی ، اتحادیه ها، گروه های عمومی تخصصی و...
• مراکز فرهنگی و هنری ، سینما ، مجموعه ها و باشگاه های ورزشی ، مراکز تفریحی و...
انواع مدل های باشگاه مشتریان
بر اساس نوع عضویت :
باشگاه باز : سهولت عضویت ، همچنانکه از اسم آن بر می آید برای همه باز است. زیرا هزینه و شرایط ندارد. مناسب برای شرکت هایی است که به اعضا احتیاج دارد. اغلب بسیاری از اعضا از امکانات باشگاه استفاده می کنند. شرکتها می توانند ارزش داشتن یک باشگاه باز را با در نظر گرفتن هزینه های برشور و اطلاعات به منظور در تماس بودن با اعضا (حتی اگر مشتری ، یک مشتری سود آور نباشد ) محاسبه نمایند. 
باشگاه محدود: در این نوع باشگاه ها بر عکس باز، اعضا یا مشتریان برای عضویت ، باید حق عضویت بپردازند و اغلب یک فرم کامل و طولانی را پر میکنند.به این ترتیب ، اعضاء علاقه مند به عضویت در خواهند آمد .
در هر دو صورت اطلاعاتی که راجع به مشتریان به دست می آوریم با ارزش ترین منبع جهت برنامه ریزی های آینده است بنابر این اطلاعات در خواستی کاربران در هنگام عضویت تاثیر مهمی در روال آتی کار خواهد داشت. در واقع به منظور به دست آوردن وفاداری مشتری بایستی ابتدا یک تصویری از مشتری وجود داشته باشد .
بر اساس مخاطبان باشگاه:
با توجه به نوع مخاطبان سازمان ، انواع مدل های باشگاه تقسیم بندی می گردد.برای شرکت ها و سازمان های تجاری که دارای مشتریان ، نمایندگان ، شرکای تجاری و ... میباشند ، باشگاه مشتریان با رویکرد ایجاد تعامل و وفاداری راه اندازی می گردد. در سازمان ها و تشکل ها ، مجامع صنفی و اتحادیه ها که دارای روابط تجاری با اعضاء نمی باشند و صرفا جهت ایجاد ارتباط و تعامل مستمر و ارائه خدمات هرچه بهتر ، باشگاه اعضاء سازمان راه اندازی می گردد.
بر اساس سطوح سازمان:
یک باشگاه می تواند دارای سطوح مختلف باشد به عنوان مثال در یک شرکت تجاری ، باشگاه می تواند دارای بخش های زیر باشد:
1. باشگاه مشتریان 
2. باشگاه نمایندگان 
3. باشگاه کارکنان 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی