عناصر کلیدی در برنامه های لویالتی:
عناصر کلیدی در برنامه های لویالتی:
· کارت لویالتی:معمولترین راه پیاده سازی برنامه های لویالتی ،کارت های لویالتی میباشد.
· امتیازات:سیستم امتیاز دهی وسیله ای است برای ایجاد ارتباط با مشتری و ایجاد احساس تعلق در مشتری.در سیستم امتیازدهی مشتری با خرید از صاحبان کسب و کار و یا محل های مشخص شده توسط آنها امتیاز کسب میکنند و این امتیازات در کارت لویالتی مربوط به مشتری ثبت میشود تا مشتری در دفعه بعد در محل های مشخص شده توسط صاحبان کسب وکار،این امتیازات را خرج کند.
· مراجعه وبازگشت مجدد مشتری:بهترین مشتریان شما بهترین دوستان شما در کسب و کار هستند.در سایت مدیر سبز، ۶ دلیل برای تشویق مشتریان وفادار ذکر میکند، زمانی که مشتریان وفادارند:
۱. نام های تجاری دیگری را استفاده نمیکنند
۲. نام تجاری شما را می خواهند
۳. نام تجاری شما را به دیگران توصیه میکنند
۴. برای نام تجاری شما مسافت طولانی را میپیمایند و یا زمان بیشتری را صرف میکنند
۵. توسعه نام تجاری را با آمادگی بهتری میپذیرند
۶. حاضرند همواره قیمت بیشتری برای نام تجاری شما بپردازند
· ارتباط فعال با مشتری:برآورده کردن تقاضای تعداد کثیری از مشتریان.
· قرعه کشی و مسابقات:اضافه کردن هیجان برای دریافت جوایز و ایجاد تردد بیشتر.
· وجه نقد:ما سیل عظیمی از مشتریان را به سوی شما سرازیر می کنیم.