لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی
پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۵۳ ق.ظ

تفاوت فروشگاه اینترنتی و فروشگاه فیزیکی

تفاوت فروشگاه اینترنتی و فروشگاه فیزیکی

تفاوت بین یک وب سایت فروشگاه اینترنتی و یک فروشگاه فیزیکی چیست؟ پاسخ به این سوال بسیار آشکار است. فروشگاه اینترنتی در فضای سایبری وجود دارد و با طراحی فروشگاه اینترنتی وجودیت پیدا می کند. در حالی که فروشگاه های فیزیکی بصورتی پایدار و محکم در جهان فیزیکی قرار دارند. اما در هر دو آنها به فروش محصولات می پردازند و به عبارت کلی تر، هر دو آنها فروشگاه هستند.

  • فروشگاه های فیزیکی دارای موجودیت فیزیکی هستند و افراد برای خرید از آنها حتما باید به محل فروشگاه بروند. اما در مقابل فروشگاه ها اینترنتی حتما نیاز به ساختمان فیزیکی ندارند و افراد به راحتی می توانند از طریق اینترنت و بدون نیاز به مراجعه حضوری خرید خود را انجام دهند.
  • فروشگاه اینترنتی حاصل طراحی فروشگاه اینترنتی است. و از آنجایی که طراحی فروشگاه اینترنتی نیازمند سرمایه بالایی نیست در نتیجه راه اندازی فروشگاه اینترنتی نسبت به راه اندازی فروشگاه فیزیکی نیازمند هزینه پایین تری است.
    • تفاوت فروشگاه اینترنتی و فروشگاه فیزیکی
  • خرید از فروشگاه های فیزیکی غالبا محدود به زمان مشخصی است و در زمان تعطیلات معمولا فروشگاه های فیزیکی تعطیل هستند. اما در فروشگاه اینترنتی افراد می توانند در تمام طول 24 ساعت روز نیازهای خود را برطرف کنند.
  • افراد بعد از خرید از فروشگاه فیزیکی بلافاصله کالای مورد نظر خود را دریافت می کنند. اما خرید از فرشگاه اینترنتی مستلزم ارسال کالا بعد از مدت زمان مشخص است.
  • کاهش هزینه ها در خرید از فروشگاه اینترنتی نسبت به خرید از فروشگاه فیزیکی از دیگر تفاوت های ان دو نوع فرشگاه است.
  • با طراحی فروشگاه اینترنتی ، نیاز به نیروی انسانی برای اداره فروشگاه نیز کاهش می یابد در نتیجه هزینه های نیروی انسانی نیز به مراتب کمتر می شود.

نظرات  (۱)

۰۴ دی ۹۹ ، ۲۲:۴۲ سید پارسا گنجعلی

خوب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی