لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی
پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷ ق.ظ

نکات مثبت یک برنامه لویالتی

نکات مثبت یک برنامه لویالتی:


۱.       مشتریان را تشویق میکند تا خریدهایشان را در شرکت یا کسب و کار شما متمرکز کنند.و در نهایت از مزایا و جوائز ارزشمندی برخوردار شوند.


۲.       مشتریانی که از طریق برنامه لویالتی شما،امتیاز کسب میکنند کمتر تمایل دارند تا برنامه رقبای شما را انتخاب کنند.


۳.     در مقایسه با سایر خدمات تبلیغاتی از قبیل تخفیف قیمت،برنامه های وفاداری،هزینه های تبلیغات را از پیش تأمین میکند.چرا که مصرف کنندگان در ابتدا خرید میکنند و سپس در زمانیکه به امتیاز مورد نظر رسیدند،واجد شرایط برای دریافت کوپن های تخفیف وسایر مزایا میباشند.


۴.       پیرو مطالب بالا،امتیازات به دست آمده به طور قطعی به دریافت تخفیف و جائزه منجر نمیشود.چرا که بعضی از مشتریان ممکن است امتیاز کسب کنند ولی هیچ وقت به آستانه امتیاز مورد نیاز برای کسب جوایز،نرسند


۵.       یک برنامه لویالتی از طریق جمع آوری اطلاعات،پیگیری مشتریان را امکان پذیر میسازد و میتواند منجر به یک درک عمیق در رابطه با الگوی خرید مشتریان شود و برای شما ایده هایی نو به همراه داشته باشد.


۶.       اگر شما یک کسب وکار قابل توجهی مانند خطوط هواپیمایی دارید،طراحی یک سناریو وفاداری که شامل  تعامل و همکاری با سایر صاحبان کسب وکار باشد،میتواند منبع درآمد مناسبی برای شما و شرکاء تجاری شما باشد.


۷.       وقتی سناریو برنامه وفاداری به درستی طراحی شده باشد و هدف آن ایجاد یک رابطه برنده_برنده بین صاحبان کسب و کار ومشتریان باشد،میتواند احساس ارزشمندی را در مشتریان شما برانگیزد و لویالتی برای آنها مفهوم  قابل توجهی داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی