پیاده سازی طرح وفاداری مناسب
پیاده سازی طرح وفاداری مناسب
مشتریان از طرح های وفاداری و لویالتی استفاده می کنند چون می دانند با فعالیت در آن پاداش دریافت می کنند. بنابراین طرح پیشنهادی شما بایستی به مشتریان به وظوح نشان دهد که چه پاداش هایی در نظر دارد. البته این طرح بایستی با سود شما هماهنگ باشد.
به یاد داشته باشید که شما در حال تلاش برای پاداش دادن به مشتریان برای رفتار در راهی است که شما می خواهید. تمرکز بر روی اهداف خاص و از پیش تعیین شده. به عنوان مثال، هدف کسب و کار شما تکرار بیشتر حضور مشتریان یا افزایش خرید مشتریان در هر حضور است.
پاداش های شما به مشتریان وفادار می تواند از تخفیف های ثابت تا جوایزی از محصولات خاص و یا سایر جوایز متفاوت باشد.به طور مثال یک آرایشگر می تواند یک برنامه ساده ایجاد کند که به ازای هر 10 بار حضور مشتری یک بار رایگان آرایش شود. یک شرکت پست ممکن است یک تخفیف برای سفارشات عمده در نظر بگیرد.