لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی
پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۰۵ ب.ظ

پیاده سازی طرح وفاداری مناسب

پیاده سازی طرح وفاداری مناسب


مشتریان از طرح های وفاداری و لویالتی استفاده می کنند چون می دانند با فعالیت در آن پاداش دریافت می کنند. بنابراین طرح پیشنهادی شما بایستی به مشتریان به وظوح نشان دهد که چه پاداش هایی در نظر دارد. البته این طرح بایستی با سود شما هماهنگ باشد.

به یاد داشته باشید که شما در حال تلاش برای پاداش دادن به مشتریان برای رفتار در راهی است که شما می خواهید. تمرکز بر روی اهداف خاص و از پیش تعیین شده. به عنوان مثال، هدف کسب و کار شما تکرار بیشتر حضور مشتریان یا افزایش خرید مشتریان در هر حضور است.

پاداش های شما به مشتریان وفادار می تواند از تخفیف های ثابت تا جوایزی از محصولات خاص و یا سایر جوایز  متفاوت باشد.به طور مثال یک آرایشگر می تواند یک برنامه ساده ایجاد کند که به ازای هر 10 بار حضور مشتری یک بار رایگان آرایش شود. یک شرکت پست ممکن است یک تخفیف برای سفارشات عمده در نظر بگیرد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی