لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی
جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۲۶ ب.ظ

کارت مشتری مداری چیست؟

کارت مشتری مداری چیست؟

برنامه های مشتری مداری و نرم افزارهای باشگاه مشتریان استراتژی های بازاریابی را سازماندهی می کنند تا مشتریان را تشویق به خرید بیشتر نمایند یا آنها را تحریک کنند که بر اساس سیاست های تعیین شده از خدمات مراکز استفاده بیشتری نمایند. بسیاری از این برنامه ها برای پوشش دادن انواع مختلف کسب و کارها طراحی شده اند. و هر کدام از این برنامه های وفاداری امکانات مختلف و شیوه های تشویقی مختلفی را دارند.
به طور کلی در بازاریابی و بخصوص در خرده فروشی ها، یک کارت وفاداری، کارت اعتباری، کارت هدیه، کارت امتیازی، کارت اختصاصی، یا کارت باشگاه یک کارت کاغذی یا پلاستیکی است شبیه به کارت اعتباری بانک ها است که برای شناسایی مشتری به عنوان یک عضو باشگاه استفاده می شود. کارت وفاداری با مدل وفاداری سازمان هم خوانی دارد. در انگلستان این کارت ها را به عنوان کارت وفاداری و در کانادا به عنوان کارت امتیازی  و در آمریکا به عنوان کارت تخفیف یا کارت باشگاه می شناسند. کارت ها معمولا دارای یک بارکد هستند که به راحتی قابل خواندن و اسکن شدند می باشند. بعضی از انواع آنها دارای یک چیپست برای تماس  می باشند و بعضی دیگر دارای یک بارکد برای اسکن شدن می باشند.

کارت وفاداری کالو

با ارائه این کارت ها، خریدار تخفیفی روی خرید خود دریافت می کند، و یا امتیازاتی برای خریدهای بعدی دریافت می کنند که مشتری می تواند با افزایش امتیازهای خود از پیشنهادات متنوع تری برخوردار شود.  نرم افزاری که در کسب و کارها برای راه اندازی سیستم مشتری مداری و وفاداری مشتری پیاده می شود کاملا با کسب و کار مورد نظر هم خوانی دارد. نرم افزار باشگاه مشتریان کالو این امکان را دارد که تمام بخش های نرم افزار خود را با کسب و کار مورد نظر هماهنگ نماید و با ترکیب داده های خام با داده های باشگاه مشتریان داده های سودمند و قابل بررسی را بوجود آورد. به عنوان مثال فهمیدن این موضوع که چه مشتری هایی برند خاصی را بیشتر خریداری می کنند. یا چه مشتریان مرد یا زنی گیاه خوار هستند. حتی با داده هایی که از مشتریان بدست می آید می توان فهمید که چه مشتریانی رژیم غذایی خاصی را باید برای آنها رعایت کرد.
همچنین در پیاده سازی باشگاه مشتریان شما می توانید امتیازات مشتریان را به ریال تبدیل کنید تا مشتریان از آن امتیاز برای خرید های بعدی خود استفاده نمایند.
در پیاده سازی باشگاه مشتریان بین چند کسب و کار B2B شما می توانید به کسب و کارهایی که محصول یا خدماتی را از شما خریداری کرده اند پاداش های متنوعی را ارائه نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی