لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی
يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۵۰ ب.ظ

لویالتی کارت یا کارت باشگاه مشتریان وفادار

لویالتی کارت یا کارت باشگاه مشتریان وفادار

کارتهای وفاداری (لویالتی کارت) رایج ترین شکل استفاده از برنامه های وفاداری در سرتاسر دنیا را در برمیگیرند. در ایالات متحده ، تقریبا ۷۵ درصد از مصرف کنندگان حداقل یک کارت وفاداری دارند ، و بیش از یک سوم مصرف کنندگان بیش از دو کارت در اختیار دارند. سوپر مارکتهای زنحیره ای مانند Safeway و Albertsons همگی دارای کارت وفاداری هستند که بعنوان کارت جایزه یا کارت بهره مندی از سود شناخته شده اند. تمامی برندهای مشهوری که در دنیا سراغ دارید مانند Mercedes-Benz، Ferrari، BMW، Channel ، Nike ، KFC ، Adidas ، Reebok ، POLO ، MCDonald’s و ... برای مشتریان خود از کارت های لویالتی و هدیه و جایزه استفاده می کنند که همه ی این کارتها با کاربردهای مشابه و در راستای وفاداری مشتریان، به کار گرفته می شوند.برنامه های وفاداری اغلب شامل ارائه مدلی از تخفیف برای محصولات خاص و یا تمام محصولات، می باشدکه برای دارندگان کارت ها و نه تمام مشتریان، تنظیم شده است. در مشهورترین این مدل ها، مجموعه ها می توانند با ارائه کارت باشگاه مشتریان که با طراحی اختصاصی برای واحد صنفی خود صادر می کنند، علاوه برنمایش تبلیغات مدرن، درصدی از خرید مشتـریشان را در قالب امتیاز در کارت مذکور ذخیره نمایند و مشتریان را به صورت انحصاری به مراکز فروش خود وفادار نمایند.

البته این امتیاز فقط درخرید بعدی مشتری قابل استفاده خواهد بود وکل مبلغ خرید، یکجا به حساب صاحب فروشگاه یا کسب و کار، واریز می گردد. شما با این کار نه تنها در مشتری ایجاد انگیزه برای خرید مجدد نموده اید بلکه او را به مجموعه خویش وفادار ساخته اید چراکه همـواره امکان دارد مشتری رقبای شما را به شما ترجیح دهد.

برناپبپپبپزدزدژذژددپمه های وفاداری اغلب شامل ارائه مدلی از تخفیف برایصوتممحصپبپبپبلات، می باشدکه برای دارندگان کارت ها ونهمامشتریان، تنظیم شده است. در مشهورترین ای مدل ها، مجموعه ها می توانند با ارائه کارت باشگاه مشتریان که با طراحی اختصاصی برای واحد صنفی خود صادر می د،لا برنمایش تبلیغات درن، درصدی از خرید متریشان را در قالب امتیاز در کارت مذکور ذخیره نمایند و مشتریان را به صورت انحصاری به مراکز فروش خود وفادار نمایند.

البته این امتیاز فقط درخرید بعدی مشتری قابل استفاده خواهد بود وکل مبلغ خرید، یکجا به حساب صاحب فروشگاه یا کسب و کار، واریز می گرمینبپبپبپیزه برای او را به مجموعه خویش وفادار ساختهصاحبان کسب وکار:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی