لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی
دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰ ب.ظ

عوامل موثر در وفاداری مشتری کدامند؟

عوامل موثر در وفاداری مشتری کدامند؟

نرم افزار لویالتی - نرم افزار وفاداری مشتری

شاید تا چندی پیش سه عامل : برخورد مناسب، قیمت مناسب و کیفیت مناسب برای وفادار کردن مشتریان کافی بود، اما در یک بازار رقابتی این مولفه ها به راحتی از جانب رقبای شما نیز قابل اجرا خواهد بود، چه بسا رقیب شما بتواند محصولی بهتر با قیمتی مناسب تر را نیز عرضه کند.
امروزه کلیدی ترین و تاثیر گذار ترین مولفه در جذب و وفادار سازی مشتریان دادن حس احترام، لذت و شادی به مشتریان است، دقیقا به همین دلیل است که مشتریان مسافت بیشتری را تا یک هایپر مارکت طی می کنند و چند برابر خرید خود (نسبت به یک سوپر مارکت محلی) را خرید می کنند. (این خرید برای آنها به مراتب لذت بخش تر است !!!)
بنابراین باید بتوانید خرید مشتری را به یک تجربه جذاب و لذت بخش تبدیل کنید، تجربه ای که شما را در خاطر او تداعی کند و حتی این خاطره لذت بخش را برای سایرین نیز بازگو کند.
درج نام و نام خانوادگی مشتری، تاریخ تولد، اشانتیون ها، سورپرایز ها، قرعه کشی، قدردانی از خرید بیشتر و مراجعات بیشتر، نمونه هایی از اقداماتی است که به مشتری ثابت می کند شما برای او ارزش ویژه ای قائلید و حس احترام را در او ایجاد می کند.
نکته قابل تامل اینجاست که بر اساس تحقیقات بازاریابی مدرن، هزینه وفادار کردن یک مشتری که حداقل یک بار از شما خرید کرده است گاهی تا 11 برابر کمتر از هزینه جذب یک مشتری جدید بواسطه تبلیغات است، بنابراین اگر بتوانید حس وفاداری را در مشتریان خود ایجاد کنید و آنها را تشویق به مراجعه مجدد کنید می توانید هزینه صرفه جویی شده را صرف وفادار سازی سایر مشتریان کنید و تداوم این روند نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی