لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی
جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۱۳ ب.ظ

کارت های وفاداری

کارتهای وفاداری/ لویالتی کارت


کارتهای وفاداری (لویالتی کارت) رایج ترین شکل استفاده از برنامه های وفاداری در سرتاسر دنیا را در برمیگیرند. در ایالات متحده ، تقریبا ۷۵ درصد از مصرف کنندگان حداقل یک کارت وفاداری دارند ، و بیش از یک سوم مصرف کنندگان بیش از دو کارت در اختیار دارند. سوپر مارکتهای زنحیره ای مانند Safeway و Albertsons همگی دارای کارت وفاداری هستند که بعنوان کارت جایزه یا کارت بهره مندی از سود شناخته شده اند. برنامه های وفاداری این سوپر مارکتها اغلب شامل ارائه تخفیف برای محصولات خاص،که در داخل فروشگاهها مشخص گردیده اند، برای دارندگان کارت میباشد.در ازای این تخفیف ها مشتریان اجازه دسترسی گروه بندی شده به عادات خریدهای خود را به فروشگاه میدهند تا از این طریق صاحبان فروشگاه بتوانند در زمینه تامین نیاز های مشتریان و ارائه تخفیفات و نیز آماده سازی بسته های ویژه مورد نیاز هر مشتری بهتر عمل کنند. 



                                                                                           

ک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی