لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی
شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ق.ظ

آساد کارت

آساد کارت مهرگان با شماره 32829 در راستای گسترش و ارائه خدمات کارت های الکترونیکی با روش‌های نوین در اداره ثبت تهران به ثبت رسیده است.
ما توانسته ایم برای اولین بار بزرگترین طرح کارت الکترونیکی هوشمند چند منظوره را جهت رفاه حال تمام ایرانیان راه‌اندازی و در سراسر کشور اجرا نمائیم و با اجرای این طرح ،دارندگان  کارت های مذکور از بیشترین خدمات و امکانات رفاهی برخوردار می‌گردند.

هدف اصلی این طرح  ساماندهی یک نظام مناسب بین فعالان عرضه کالا و خدمات از یک سو و مصرف‌کنندگان با مزیت اخذ تخفیف چشمگیر و همچنین ایجاد درآمد از معرفی مراکز به اطرافیان خود از سوی دیگر می‌باشد و عرضه‌کنندگان کالا و خدمات با اتخاذ سیاست کاهش قیمت ، این امکان را فراهم می‌نمایند تا اعضای ما با رضایت کامل، خرید نمایند.

در دنیای پر رقابت امروز و با گسترش روزافزون محصولات ، افزایش تنوع برندهای گوناگون و سیر صعودی قیمت‌ها، انتخاب و خرید یک محصول یا خدمات کاری دشوار و وقت‌گیر است. در همین راستا بنا به درخواست مشترکین گرامی، اقدام به عقد قرارداد با برندهای معتبر عرضه کالا و خدمات پرداخته و یک بسته خدمات ارزش افزوده  از مشاغل مختلف را به مشترکین خود ارائه می‌دهیم.

متقاضیان استفاده از شبکه خدمات ارزش افزوده مهرگان می‌توانند، با عضویت یکساله یا سه ساله در باشگاه مهرگان و دریافت کارت هوشمند چند منظوره ، عضوی از خانواده بزرگ مهرگان گردیده و از مزایای این باشگاه در مراکز ارائه دهنده کالا و خدمات برخوردار گردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی