مزایای برنامه وفادار سازی مشتریان با مانی بن
مزایای برنامه وفادار سازی مشتریان با مانی بن
نرم افزار لویالتی مانی بن: هزینه کمتر
اجرای برنامه وفاداری مشتریان توسط فروشگاه هزینه های سرباری را به فروشگاه تحمیل خواهد کرد، مانند هزینه کارمند و متصدی، هزینه نصب و راه اندازی نرم افزار مربوط به آن و هزینه های نصب و راه اندازی سخت افزار و البته هزینه مربوط به تولید و توزیع کارت های عضویت.

عدم ایجاد تغییرات در ساختار پرسنلی
راه اندازی برنامه وفاداری مشتری در داخل هر فروشگاه و کسب و کار نیازمند ایجاد تغییراتی در سیستم کاری آن کسب و کار است در حالیکه با اجرای آن توسط شرکتی در خارج از مجموعه، پرسنل بر روی کار خود تمرکز میکنند و نیازی به تغییرات در ساختار کسب و کار نیست.

دانش و تجربه اجرای طرح وفاداری مشتری
مانند هر حرفه دیگری ، اجرای برنامه وفادار سازی مشتری نیز نیاز به تحصیلات ، تخصص و تجربه مختص به خود دارد ، بنابراین اجرای آن توسط شرکتی با تجربه و متخصص در این خصوص راندمان و بازدهی به مراتب بیشتری برای کسب و کار خواهد داشت .

صرفه جویی در زمان
علاوه بر هزینه مالی ، قطعا اجرای کامل طرح سیستم وفاداری مشتریان زمان بر بوده و برای اموری مانند : آماده کرده کارت های عضویت ، تماس تلفنی با مشتریان ، ثبت اطلاعات ، آنالیز و تحلیل رفتار مشتریان و گزارش گیری مستلزم صرف وقت و زمان زیادی خواهد بود .

خصوصی سازی
اجرای سامانه وفاداری مشتریان توسط مانی بن سبب می شود تا راهکار های اجرایی با توجه به شرایط، اهداف و نیاز ها ارائه داده شود و راندمان را بطور قابل توجهی رود، همچنین در صورت تغییر اهداف و رویکرد کسب و کار با توجه به امکانات موجود، می توان روند اجرای طرح را تغییراتی داد.

ایجاد راحتی و سهولت دسترسی
نحوه ارائه خدمات به مشتری، نگرش مشتری به آن برند و کسب و کار شما را شکل می دهد. ارائه خدمات سریع توسط مانی بن مانند ارائه پشتیبانی آنلاین یا تلفنی بصورت 24 ساعته در مشتری ایجاد رضایت می کند، که این ممکن است برای کسب و کار مقدور نباشد.

امنیت اطلاعات
اطلاعات جمع آوری شده از مشتریان هر کسب و کار بزرگترین و کاربردی ترین اسلحه آن کسب و کار در جهت پیشرفت و اصلاح روند است ، با توجه به سرور های امن شرکت و همچنین شرایط مندرج در قرارداد نگهداری این اطلاعات از نظر نرم افزاری و سخت افزاری به مراتب مطمئن تر خواهد بود .

خدمات 360 درجه ای به مشتریان
امکان ارتباط با مشتریان از تمامی کانال های ارتباطی مانند: تلفن، گروه های چت، برنامه های ارتباط آنلاین، کانال تلگرام، صفحات اجتماعی، وب سایت، ایمیل، sms و اپلیکیشن، که قطعا فراهم کردن تمام این امکانات برای هر برند و کسب و کار مقدور و مقرون بصرفه نیست برای مانی بن میسر شده است.

آنالیز و تحلیل اطلاعات
با بهره گیری از نرم افزار ها و تکنیک های تحلیل رفتار مشتریان از یک طرف و تخصص و تجربه کارشناسان از طرف دیگر به مانی بن این امکان را می دهد که گزارشی به مراتب کاربردی تر و اثر بخش تر از اطلاعات گرد آوری شده تهیه کرده و برای بهبود عملکرد آینده کسب و کارتان در شما قرار دهد.
