لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی
يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷ ب.ظ

پایانه فروش پست بانک ملی

 
پایانه فروش pos بانک ملی

پایانه های فروش p.o.s(POINT OF SALE) دستگاهی است که در مراکز فروش کالا و خدمات نصب می شود تا در معاملات به جای پرداخت وجه نقد و حمل و نقل فیزیکی پول، مبلغ مورد معامله به صورت الکترونیکی از حساب دارنده ملی کارت (مشتری ) کسر و به حساب پذیرنده کارت ( فروشنده ) واریز گردد.
این عمل توسط پایانه مذکور و از طریق برقراری ارتباط با رایانه مرکزی صورت می گیرد. دستگاه که شامل مودم و چاپگر می باشد توسط بانک تهیه و در اختیار فروشگاه ها و مراکز طرف قرارداد ، گذاشته می شود. محل استفاده P.O.S عمدتا فروشگاه ها و مراکز خدماتی می باشد.
بانک ملی ایران به منظور ایجاد تسهیلات هر چه بیشتر برای مشتریان محترم، نسبت به نصب دستگاه ویژه پایانه فروش (P.O.S) در تعداد زیادی فروشگاه های طرف قرارداد بانک اقدام کرده و دارندگان ملی کارت می توانند در مراکز تجاری یا اداری که در محل ورودی آنها برچسب ویژه ملی کارت نصب گردیده است به خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود اقدام و پرداخت های مربوطه را با توجه به موجودی حساب یا از طریق ملی کارت انجام دهند. وجوه مورد معامله به صورت الکترونیکی از حساب دارندگان کارت کسر و به حساب پذیرنده کارت واریز می شود.
در حال حاضر عملکرد دستگاه به شرح ذیل می باشد:
الف) واریز کردن پول از حساب دارنده ملی کارت ( مشتری ) به حساب پذیرنده کارت ( فروشنده ) که با اطمینان کامل صورت می پذیرد.
ب)‌گرفتن موجودی حساب هر یک ازدارندگان ملی کارت و چاپ بر روی کاغذ و ارائه آن به دارندگان کارت


مزایای استفاده از سیستم

• خرید کالا و خدمات بدون نقل و انتقال فیزیکی پول
• کاهش مراجعه حضوری به شعب
• ایچاد امنیت مالی و روانی برای مشتریان
• کاهش زمان انتظار برای پرداخت هزینه کالا و خدمات
• و..

توصیه ها و نکات ایمنی

استفاده از ملی کارت صرفا مخصوص دارنده (صاحب) کارت می باشد . لذا از واگذاری کارت و افشای شماره شناسایی فردی (رمز محرمانه) خود به دیگران جدا خودداری نمایید.
در صورت افشای شماره شناسایی فردی می توانید رآساً نسبت به تغییر آن از طریق دستگاههای خودپرداز و یا با مراجعه به یکی از شعب سیبا اقدام نمایید . بدیهی است با تغییر رمز ، رمز قبلی غیر فعال می گردد.
حتی الامکان سعی شود شماره شناسایی فردی (رمز) خود را به خاطر سپرده و از نوشتن آن بر روی کارت و یا نگهداری آن، به همراه کارت جداً خودداری نمایید.
برای پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی چنانچه رمز کارت تا سه نوبت متوالی اشتباه وارد شود، کارت یرفعال خواهد شد لذا به منظور فعال نمودن مجدد کارت به یکی از شعب سیبا مراجعه فرمایید.
دارنده ملی کارت موظف است در صورت سرقت یا فقدان کارت مراتب را سریعا به یکی از شعب سیبا اعلام و یا از طریق تلفن بانک سیبا ،‌نسبت به غیر فعال کردن آن اقدام نماید.
از قراردادن کارت خود در مجاورد میدان های مغناطیسی ( آهن ربا ، تلفن همراه ، دستگاههای الکترونیکی و ...) یا زیر تابش مستقیم نور و حرارت خودداری نمایید.
در نگهداری ملی کارت خود دقت لازم را مبذول فرمایید.
همین که مشتریان گرامی در هنگام مراجعه به موسسات طرف قرارداد به راحتی و بدون نگرانی از حفظ امنیت پول خود بتوانند در کمترین زمان ممکن هزینه کالاها و خدمات خریداری شده را پرداخت کنند، خود گامی بسیار اساسی است . افزون بر این در پرتو این پدیده حجم عمده ای از مراجعات فیزیکی به شعب بانک که خود می تواند مشکلاتی نظیر ترافیک شهری،‌آلودگی هوا، خستگی و ... را ایجاد کند، کاهش خواهد یافت. بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک کشور افتخار دارد که برای کاهش فاصله سیستم بانکی کشور نسبت به بانکداری مدرن و الکترونیک همواره در تلاش است.
در حال حاضر بسیاری از فروشگاه ها ، شرکت های تعاونی،‌هنل ها ، بیمارستان ها، داروخانه ها، آژانس های مسافرتی، شرکتهای بیمه ، مراکز تفریحی و ... تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند که در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر ، این گونه خدمات در سطح کشور بسط و گسترش خواهد یافت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی