لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی


بیایید موضوع را با ذکر یک مثال توضیح دهیم، فرض کنید که شما دو مشتری دارید که هر دو تا بحال پنج بار به شما مراجعه کرده اند بیایید مدل خرید دو مشتری از شما را با هم مقایسه کنیم و ببینیم آیا یک نوع تبلیغات مشخص از جانب شما می تواند هر دو مشتریرا برای خرید بیشتر تشویق کند؟

مشتری اول: بصورت میانگین هر 10 روز یکبار به شما مراجعه می کند و در هر بار مراجعه از شما 50 هزار تومان خرید می کند.

مشتری دوم : بصورت میانگین هر 45 روز یکبار به شما مراجعه می کند و در هر بار مراجعه از شما 500 هزار تومان خرید می کند.

حال اگر برای یک دوره خاص برای فروشگاه خود جشنواره ای راه اندازی کنید و مثلا برای یک بازه 10 روزه محصولات خود را با 40% تخفیف عرضه کنید (کاری که بسیاری از کسب و کار ها در حال حاضر انجام می دهند)، آیا این جشنواره برای هر دو مشتری مثال بالا به یک اندازه جذابیت خواهد داشت؟ آیا این جشنواره می تواند مشتری اول را تشویق به خرید بیشتر و مشتری دوم را تشویق به مراجعه زودتر در طول یک دوره یکساله کند؟

مسلما خیر ....

یک باشگاه مشتریان هوشمند و کارآمد باید بتواند هر مشتری را با توجه به رفتار خودش در یک بازه زمانی مشخص تحلیل و برای همان مشتری بهترین پیشنهاد تشویقی را ارائه دهد.

در باشگاه مشتریان و برای مثال بالا شما می توانید یک پیشنهاد را طوری تعریف کنید که مثلا اگر مشتری اول در خرید بعدی خود بجای 50 هزار تومان 200 هزار تومان از شما خرید کند، شما حاضرید به او 20% اعتبار دهید و برای مشتری دوم پیشنهادی تعریف کنید که اگر این مشتری در مراجعه بعدی زودتر از 20 روز به شما مراجعه کند شما حاضرید به او 20% اعتبار دهید.

لازم است بدانید که در یک باشگاه مشتریان هوشمند و هدفمند این پیشنهادات توسط شما در سیستم تعریف می شود اما بصورت اتوماتیک برای هر مشتری که این شرایط شامل حال او شود ارسال می گردد.

در زمان مراجعه مشتری نیز سیستم بصورت هوشمند مشتری با توجه به سابقه رفتاری او در سیستم را تشخیص می دهد و پیشنهاد مذکور را برای او منظور می کند.

قطعا مشاوره حرفه ای در جهت تعریف کردن هر یک از این پیشنهادات در باشگاه مشتریان شما می تواند تاثیر گذاری این سیستم را در کسب و کار شما صد چندان کند.

تحلیل رفتار مشتری و افزایش رضایت مشتری

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی