لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی

مزایای برنامه وفادار سازی مشتریان با مانی بن

نرم افزار لویالتی مانی بن: هزینه کمتر

اجرای برنامه وفاداری مشتریان توسط فروشگاه هزینه های سرباری را به فروشگاه تحمیل خواهد کرد، مانند هزینه کارمند و متصدی، هزینه نصب و راه اندازی نرم افزار مربوط به آن و هزینه های نصب و راه اندازی سخت افزار و البته هزینه مربوط به تولید و توزیع کارت های عضویت.

برنامه وفاداری مشتریان - کارت وفاداری مشتری
عدم ایجاد تغییرات در ساختار پرسنلی

راه اندازی برنامه وفاداری مشتری در داخل هر فروشگاه و کسب و کار نیازمند ایجاد تغییراتی در سیستم کاری آن کسب و کار است در حالیکه با اجرای آن توسط شرکتی در خارج از مجموعه، پرسنل بر روی کار خود تمرکز میکنند و نیازی به تغییرات در ساختار کسب و کار نیست.

سیستم کارت وفاداری مشتریان
دانش و تجربه اجرای طرح وفاداری مشتری

مانند هر حرفه دیگری ، اجرای برنامه وفادار سازی مشتری نیز نیاز به تحصیلات ، تخصص و تجربه مختص به خود دارد ، بنابراین اجرای آن توسط شرکتی با تجربه و متخصص در این خصوص راندمان و بازدهی به مراتب بیشتری برای کسب و کار خواهد داشت .

برنامه وفادار سازی مشتریان
صرفه جویی در زمان

علاوه بر هزینه مالی ، قطعا اجرای کامل طرح سیستم وفاداری مشتریان زمان بر بوده و برای اموری مانند : آماده کرده کارت های عضویت ، تماس تلفنی با مشتریان ، ثبت اطلاعات ، آنالیز و تحلیل رفتار مشتریان و گزارش گیری مستلزم صرف وقت و زمان زیادی خواهد بود .

سیستم وفاداری مشتریان = کاهش هزینه
خصوصی سازی

اجرای سامانه وفاداری مشتریان توسط مانی بن سبب می شود تا راهکار های اجرایی با توجه به شرایط، اهداف و نیاز ها ارائه داده شود و راندمان را بطور قابل توجهی رود، همچنین در صورت تغییر اهداف و رویکرد کسب و کار با توجه به امکانات موجود، می توان روند اجرای طرح را تغییراتی داد.

سیستم کارت وفاداری مشتریان
ایجاد راحتی و سهولت دسترسی

نحوه ارائه خدمات به مشتری، نگرش مشتری به آن برند و کسب و کار شما را شکل می دهد. ارائه خدمات سریع توسط مانی بن مانند ارائه پشتیبانی آنلاین یا تلفنی بصورت 24 ساعته در مشتری ایجاد رضایت می کند، که این ممکن است برای کسب و کار مقدور نباشد.

سیستم کارت وفاداری مشتریان
امنیت اطلاعات

اطلاعات جمع آوری شده از مشتریان هر کسب و کار بزرگترین و کاربردی ترین اسلحه آن کسب و کار در جهت پیشرفت و اصلاح روند است ، با توجه به سرور های امن شرکت و همچنین شرایط مندرج در قرارداد نگهداری این اطلاعات از نظر نرم افزاری و سخت افزاری به مراتب مطمئن تر خواهد بود .

برنامه وفادار سازی مشتریان
خدمات 360 درجه ای به مشتریان

امکان ارتباط با مشتریان از تمامی کانال های ارتباطی مانند: تلفن، گروه های چت، برنامه های ارتباط آنلاین، کانال تلگرام، صفحات اجتماعی، وب سایت، ایمیل، sms و اپلیکیشن، که قطعا فراهم کردن تمام این امکانات برای هر برند و کسب و کار مقدور و مقرون بصرفه نیست برای مانی بن میسر شده است.

سیستم کارت وفاداری مشتریان
آنالیز و تحلیل اطلاعات

با بهره گیری از نرم افزار ها و تکنیک های تحلیل رفتار مشتریان از یک طرف و تخصص و تجربه کارشناسان از طرف دیگر به مانی بن این امکان را می دهد که گزارشی به مراتب کاربردی تر و اثر بخش تر از اطلاعات گرد آوری شده تهیه کرده و برای بهبود عملکرد آینده کسب و کارتان در شما قرار دهد.

نرم افزار لویالتی

نظرات  (۳)

۰۸ دی ۹۶ ، ۱۰:۲۸ ....جلیس العقل ....
ممنون
شما دنبال شدید
با سلام و تشکر
شما دنبال شدید
دنیای کامپیوتر:
(موفق باشید)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی