لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی
يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۲۷ ب.ظ

باشگاه مشتریان لویالتی


شرکت توسعه تولید ملی با هدف بهبود شیوه های مدیریت کسب و کار و برند سازی در سال ۸۹ تاسیس گردید. شرکت تومل مبتکر سیستم لویالتی ( باشگاه مشتریان ) بر اساس شبیه سازی سیستم بانکی در ایران میباشد. خلاقیت و نوآوری در ضمینه های گوناگون و ارائه راه کارهای جدید مبتنی بر شبکه های مجازی و سیستم های مدیریت کسب و کار تمایز شرکت توسعه تولید ملی تومل با سایر همکاران میباشد. شرکت تومل دارای بخشهای گوناگونی میباشد. بخش هایی نظیر تیم نرم افزاری و برنامه نویسی قدرتمند مستقر در شرکت , تیم تحلیل بازار و استراتژی گذاری , تیم آموزشی با سابقه در ضمینه های آموزش بازاریاب , مدیریت فروش , مدیریت بحران , مدیریت کسب و کار, و همکاری با نهادهای دانشگاهی و برند سازی و غیره ….

نرم افزار باشگاه مشتریان

حفظ مشتری تلاشی است که کسب و کارها انجام میدهند تا چرخه مشتریانشان افزایش داده شود

۸۰ درصد درامد ثابت یک مجموعه از مشتریان ثابت تامین میشود , برای رشد و دستیابی به سود بیشتر باید تعداد مشتریان ثابت شما بیشتر شود. سیستم لویالتی و یا وفادار سازی مشتریان به شما این امکان را میدهد تا به تعداد مشتریان ثابت خود اضافه کنید و مشتریان قدیمی خود را هم حفظ کنید تا کمترین ریزش را داشته باشید. استفاده از یک crm جهت حفظ مشتریان و تثبیت وضعیت کنونی برای ارتقا در آینده بسیار مثمر ثمر خواهد بود و شما خواهید دید یک باشگاه مشتریان چگونه رشد مجموعه شما را سرعت خواهد بخشید. برند مجموعه گره‌های ذهنی یا تداعیات کارکردی، احساسی، عقلی و مزیت‌هایی است که ذهن بازار هدف را اشغال نموده‌است. تداعی معانی پیوند دادن تصاویر و نشانه‌ها با برند یا مزایا و فواید یک برند است. این مزایا یا فواید برند است که مبنای تصمیم‌گیری برای خرید آن واقع خواهد شد. برند همان چیزی است که مخاطب با دیدن، شنیدن، حس کردن و یا هرگونه ارتباطی با آن بصورت مفهومی، دیداری یا لفظی صفات و ویژگی‌های خود را در ذهن و قلب مخاطب تداعی می‌کند. وقتی شما یک کارت الکترونیکی به مشتری خود میدهید تفاوت و تمایز خود با دیگران را نشان داده اید. هیچ فردی حاضر به دور انداختن یک کارت الکترونیکی نیست و تا زمانی که کارت در کیف مشتری قرار دارد، نام و برند شما با هر بار باز شدن کیف پول مشتری نمایش داده میشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی