لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

لویالتی وفاداری مشتریان

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی؛شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی میکند.

بایگانی
پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۴۳ ب.ظ

لویالتی کارت چیست به صورت خلاصه



 

امروزه بسیاری از شرکتها مبالغ زیادی را برای ایجاد روابط با مشتریان خود خرج می کنند .  بازاریابی یک به یک ، مدیریت روابط وا رتباط رو به افزایش با مشتری برخی از استراتژی هایی هستند که شرکتها به منظور جذب و حفظ مشتریان ، از آنها استفاده می کنند .
رویکرد دیگر، عبارت است از جذب مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها به وسیله فراهم کردن ارزشهایی فراتر از ارزشهای ذاتی کالاها یا خدماتی که به آنها عرضه می شود ، که معمولا به آن برنامه های ایجاد وفاداری از طریق ایجادارزش     افزوده اطلاق می شود و امروزه جزو اصول اولیه هر کسب و کار موفق می باشد.

کارت وفاداری یا لویالتی کارت یکی از ابزارهای پیاده سازی سیستم وفاداری مشتریان می باشد . این کارت از طرف پذیرنده (فروشگاه یا شرکتی که اقدام به استفاده از سیستم وفاداری نموده است) به مصرف کننده کالا یا خدمات داده می شود .  مزایای کارت های مغناطیسی برای پیاده سازی و استفاده در سیستم وفاداری مشتریان با لویالتی سهولت در حمل ، سادگی در استفاده و امنیت در کاربرد می باشد ، این کارت ها یکبار توسط شرکت مجری سیستم لویالتی صادر و دارای یک شماره منحصر به فرد در کل سیستم می باشند ، این کد در تمام برنامه وفاداری معرف یک مشتری بوده و به محض کشیده شدن کارت در پایانه های سیستم شناسایی و اطلاعات مربوطه را اعلام می نماید . ضمنا استفاده از طرح دلخواه پذیرنده کارت و چاپ آن امکان پذیر می باشد .

 هر کسب و کاری باید مشتریان خودرا برای مدت طولانی حفظ کند تا با صرف هزینه کمتری دریافت بیشتری از آنها بنماید وازاین هزینه برای جذب مشتریان جدید استفاده ببرد . اصول این کار بسیار ساده است : شناختن  وآگاهی درمورد مشتریان ، و دادن پاداش به آنها برای حرکت دادنشان در مسیری که می خواهید  . اما به دست آوردن شناخت و تعریف محرک هایی برای هر خریدارکار ساده ای نیست.

با همه اهمیتی که تمام خریداران محصولات برای یک شرکت دارند ،  برخی از مشتریان مهمتر از دیگران هستند . مشتریانی که بیشتر خرید می کنند وبهترپول می دهند ، از طرف دیگر مشتریان بزرگ خواهان بالاترین تخفیف ها و بهترین خدمات هستند . 
نکته همین جا است : پربازده ترین گروه از مشتریان آنهایی هستند که در اندازه متوسط - نه بسیارکم ونه بسیار زیاد - ولی برای دراز مدت خرید می کنند و این که یک مشتری برای دراز مدت از ما خرید بکند نیاز به برنامه ریزی وصرف زمان برای شناسایی دارد .

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی